reklama

Slnečné letné popoludnie

Neviem či niekto poznáte ten pocit leta. Keď páli slnko okolo druhej poobede a vás premôže únava. Zaspíte na pár chvíľ a keď sa zobudíte je okolo 16:30 slnko už pomaly zapadá a vám sa všetko zdá byť také príjemne letno spomalené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pravidelne v lete tieto stavy, alebo pocity mávam a je to veľmi zvláštne. Aj preto sa vždy teším na leto. Alebo ísť niekam ďaleko autom v lete v najväčších horúčavách. Viem je to nepríjemne piecť sa v aute, ale aj napriek tomu to mám rád.

Mám rád aj tie dlhé cesty, keď prebdím celú noc, lebo nemôžem spať. A keď nachvíľku zaspím zobudím sa chvíľku pred východom slnka, ale ešte je tma. Milujem ten pocit z dlhých ciest. Všetci sú unavení, cesta je náročná no aj napriek tomu ma to nabíja silným pocitom niečoho...

Neviem či to poznáte, ale asi áno.

Peter Tomko

Peter Tomko

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Cestovatel, ktoreho snom je navstivit vsetky zaujimave miesta na tejto planete, co sa mi asi nikdy nepodari, zacinal som ako mlady 19 rocny rojko, dnes uz mam 28 a viem ze nic nieje take ako sme si to v hlave vytvorili. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu