reklama

Keď je dedo odkázaný na rodinu a poisťovňa na vás ser...

Už to budú pomaly dva roky, odkedy je dedo pripútaný k posteli. A už takmer rok, čo je v súkromnej poisťovni. Napriek tomu som si spomenul na nie práve najpríjemnejšie spomienky zo Všeobecnej zdravotnej, keď som si prečítal prieskum TNS AISA o dôvere slovenských občanov v štátne a súkromné zdravotné poisťovne. Nie som žiaden sociológ a nevyznám sa v tom, ako bol ten preiskum robený, na akej vzorke a neviem čo ešte. Ale o to ani tak nejde. Prieskumy sú pre mňa len čísla, to, čo je dôležité, je moja skúsenosť. V tomto prípade skúsenosť a čísla hovoria o tom istom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

50% ľudíneverí, že im dokážu štátnepoisťovne zabezpečiťkvalitnú zdravotnú starostlivosť. Naopak, verí im 30%. Normálne by ma ajprekvapilo, prečo až polovica ľudí im neverí. Hlavne keď tento rok robí premiéraj minister zrdavotníctva štátnym poisťovniam masívnu kampaň už len tým, akoosočujú všetko, čo je neštátne. Ale keďže mám vlastnú skúsenosť, ani ma toneprekvapuje. Arogancia, korupcia,podráždenosť a hľadanie aj toho najnezmyselnejšieho dôvodu, prečo niečonepreplatiť. Už nikdy viac.

Spomínamsi, ako boli problémy so všetkým, liekmi, opatrovateľkou. Hádam len tie plienkynám dali ako almužnu každý mesiac. Vždy si našli nejaký dôvod, pre ktorý námnič nechceli preplatiť. Dedo chodil po lekároch aj nemocniciach, prsuvali ho naneskôr, lebo už vyčerpali limit z poisťovne. Celý život pracoval, a tvrdo, máprávo na to, aby sa na staré kolena oňho rodina a štát postarali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A dokáže sadnes štát postarať o starých a chorých? Nechce sa mi opäť písať historky znemocnice. A možno sa ich prístupu ani nedivím za tie platy. Vraj mali ísť o30% hore, no bola to lož. Štát a štátne poisťovne sa nielenže nedokážu postaraťo starých ľudí, ale oni na nich z vysoka .....

Teraz vsúkromnej, musím zaklopať, zatiaľ žiaden väčší problém. Je pravda, že si všetko2x overia, ale nakoniec dostaneme, čo treba. Takže milý štát a štátnepoisťovne, zamyslite sa prečo vám až POLOVICA ľudí neverí.

Ak máte tiež skúsenosti so starým rodičom,alebo rodičmi a poisťovňami budem rád, ak ich napíšete.

Peter Tomko

Peter Tomko

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Cestovatel, ktoreho snom je navstivit vsetky zaujimave miesta na tejto planete, co sa mi asi nikdy nepodari, zacinal som ako mlady 19 rocny rojko, dnes uz mam 28 a viem ze nic nieje take ako sme si to v hlave vytvorili. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu